vrijdag 9 maart 2012

Magazine SallandZakelijk op de deurmat

SCHRIK! Alle deurmatten krimpen ineen als glossy magazine SallandZakelijk er op valt. Ik sier namelijk niet geheel onopvallend op de cover. In een winkelwagentje... Ombouwd met Nederlandse merken... En mijn tanden in de grootste Milka-reep die ik maar kon vinden. Mijn artikel kun je nu lezen op de site van SallandZakelijk http://www.sallandzakelijk.nl/ en binnenkort ook op onze nieuwe site (is in de maak...).
Uiteraard uit ik mijn belevenissen in mijn column. Maar als je meer over Guts wilt weten, dan is het de moeite waard om het artikel ook even door te lezen.

En bij deze nog bedankt en de hartelijke groeten aan Kim van der Worp, C1000 in Raalte... Aan al die uren die zij besteed hebben om mij
1. in dat winkelwagentje te krijgen.
2. alle rolle page-toiletpapier om me heen te bouwen.
3. me er continu op te wijzen dat die Milka-reep IN het papier moest blijven.
4. mij weer uit dat karretje te krijgen.

Tjsa, kost wat.
Maar dan heb je ook wat!

Veel leesplezier gewenst.

Barbara 9 maart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten