vrijdag 5 augustus 2011

Blogcarrière!

Nu we aan de vooravond staan van een actieve blog carrière, wil ik op de valreep van onze vakantie nog een blogbericht achterlaten.

Met uitzondering van onze actieve kartrekker zijn mijn collega’s en ik nog niet volledig ingewijd als in  de wereld die sociale media heet. Ik heb al een aantal vraagtekens en fronswenkbrauwen voorbij horen en zien komen wanneer het onderwerp bloggen werd aangesneden. Niet dat we niet weten hoe het moet, maar waarover?

Nu kwam ik in mijn zoektocht naar inspiratie een interessante blog tegen waarvan ik zelf helemaal enthousiast werd. Dit enthousiasme wil ik graag delen. De betreffende blog heeft als titel: ‘4P’s van blog marketing’ en is gebaseerd op het idee van de welbekende  4P’s  (Product, Prijs, Promotie en Plaats). Nu is het niet het idee dat wij met het schrijven van onze blog de marketing gaan bedrijven, maar  wellicht kunnen deze 4 blog P’s er wel voor zorgen dat we zo snel mogelijk over een bloeiende blog carrière bezitten.

Dus bij deze het studiemateriaal voor deze zomer:
  • Passionate: Write about issues that are near and dear to your heart
  • Purposeful: Make sure you keep the end in mind; why are you blogging?
  • Present: Keep an eye on what’s topical today
  • Positional: Take a stand on an issue and follow it

Get inspired!
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten