donderdag 27 oktober 2011

Belevenissen van een stagiaire!

Wat een eer, wat een eer… Ik mag ook een blog schrijven! Maar dan komt de grote vraag naar boven: waar moet het over gaan? Ik kan een onderwerp verzinnen over grafisch ontwerpen of zo iets, maar ik kan natuurlijk ook iets schrijven over mijn belevenissen bij Guts! Hoe is het eigenlijk om als 2e-jaars studente bij Guts rond te mogen lopen? Met nog minder dan 4 weken te gaan, zit ik nu bijna aan het einde van mijn stage hier en heb dus genoeg te vertellen!

Als stagiaire bij Guts heb ik al van alles mee mogen maken, van nieuwe klanten tot de verhuizing. Wat is het pand mooi geworden! Als je naar binnen loopt ben je meteen onder de indruk! Bijvoorbeeld de deuren, deze vind ik erg gaaf geworden. (wie niet weet waar ik het over heb: kom een kijkje nemen zou ik zeggen!) En natuurlijk heb ik me ook mogen vermaken op de opening van het nieuwe pand! Dat was echt heel stoer, vooral om te zien en mee te mogen maken hoe alles eerst bedacht werd en hoe het uiteindelijk uitpakte! Ook heb ik op de open dag mogen vuurspuwen, hier zou ik mijn hobby wel van kunnen maken hoor!

Maar natuurlijk zijn zo'n verhuizing en opening geen dingen die elk jaar gebeuren en heb ik ook heel veel geleerd over het werk zelf. Guts is natuurlijk niet een heel groot bedrijf waar alles aan de lopende band gebeurt. Guts is juist een klein bedrijf met ballen! (Ook al werken er alleen vrouwen) Hier gaat eigenlijk alles wel in overleg en dat maakt juist dat er zulke goede ideeën ontstaan. Ik heb bij Guts veel geleerd over de programma’s waar we mee werken. Dingen waarvan ik nu denk: waarom krijg je dat op school niet?? Ook ben ik zelfverzekerder geworden, ik durf nu onder andere te telefoneren en weet wat ik tegen klanten kan zeggen en wat niet.

Het was (en is!) een hele leuke tijd bij Guts, ik heb echt heel veel geleerd hier! :)

Lise Koekkoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten